کافه رستوران ماژورلمهرشهر

 

کافه رستوران ماژورل

کافه ماژورل یکی از بهترین کافه های مهرشهر کرج می باشد که دارای برترین منو در سطح کافه های کرج می باشد. این کافه رستوران با داشتن سال ها تجربه در حوزه کافه و کافه گردانی توانسته ذائقه ی مردم را بشناسد و بر همین اساس منو و نوشیدنی ها و غذایی باب میل دوستداران کافه آماده کند. در این قسمت قصد داریم از منوی کامل این کافه رستوران با شما صحبت کنیم و به بخش صبحانه و منوبار سرد و گرم آن بپردازیم. کافه رستوران ماژورل

 

آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن کافه رستوران ماژورل

آدرس مجموعه ماژورل در مهرشهر، بلوار شهرداری در خیابان ۱۰۹ می باشد که با چشم اندازی زیبا ورودی آن برایتان مشخص است. همچنین می توانید سفارشات بیرون بر خود را با استفاده از اپلیکیشن مخصوص ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن سفارش های خود را درب منزل دریافت کنید.

شماره تلفن کافه رستوران ماژورل: ۰۲۶۳۳۴۲۴۲۴۴

ساعت کاری مجموعه: ۱۲ ظهر تا ۲۳:۳۰ شب

چرا رستوران ماژورل؟

مهم ترین ویژگی رستوران ماژورل، رعایت بهداشت کامل رستوران در محیط داخلی، آشپزخانه، هنگام پخت وپز و سرو غذا است. این رستوران به سلیقه تمامی افراد توجه داشته و فضاهای مختلفی را ایجاد کرده است. به طور مثال برای عاشقان طبیعت این امکان را فراهم کرده که غذای خود را در فضای باز و در میان درختان میل کنند.

افرادی که به دنبال فضاهای شیک و لوکس هستند می توانند غذای خود را در فضای مدرن و دل نشین داخل رستوران میل کنند. جدا از همه این مزیت ها، این غذا است که درنهایت باعث می شود یک مشتری دوباره ماژورل را انتخاب کند. این رستوران با به کارگیری حرفه ای ترین آشپزان برای مشتریان خود منویی کامل ترتیب داده است. در این منو برای تمامی سلایق غذایی وجود دارد. خوشبختانه این رستوران از فضایی برای برگزاری مراسم های خاص مانند تولد برخوردار است و حتی می توانید انواع تم ها را سفارش دهید و عزیزانتان را غافلگیر کنید.

کافه رستوران ماژورل

رستوران ماژورل از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۳:۰۰ آماده پذیرایی از مشتریان گرامی است. هم چنین امکان سفارش غذا به صورت بیرون بر هم ممکن شده و برای داشتن غذایی جذاب کافی است با ماژورل تماس بگیرید. منوی این رستوران از ۴ بخش هیجان انگیز صبحانه، غذا، بار سرد و گرم تشکیل شده است و هرکدام شامل گزینه هایی می شوند که تا سال ها طعم آن ها را فراموش نخواهید کرد.

بهداشت محیط رستوران

هیچ کس دوست ندارد در رستورانی کثیف که استانداردها در آن رعایت نمی شوند، غذا بخورد و خود را در معرض انواع بیماری ها و مسمومیت های غذایی قرار دهد. وقتی قدم در یک رستوران می گذارید، نظافت محیط مهم ترین چیزی است که به چشم خواهد آمد. در رستوران هایی که بهداشت رعایت نمی شود، حتی خوشمزه ترین غذاها هم ارزش خوردن ندارد.

کارکنان رستوران

بهترین رستوران ها، کارکنانی را جذب می کنند که رفتار مناسبی با مشتریان دارند و کارها را با سرعت بیشتری انجام می دهند. کارمندانی که با مشتریان محترمانه و مؤدب برخورد کنند و درخواست آن ها را به خوبی پاسخ دهند. لباس و ظاهر آن ها باید مرتب، آراسته و فاقد ذره ای آلودگی باشد. تمامی کارکنان یک رستوران خوب باید دارای کارت بهداشت باشند. هرگز به رستورانی که کارکنان مرتب و حرفه ای ندارد، نمی توان اعتماد کرد. از سوی دیگر کارکنان باید رفتار دوستانه و در عین محترمانه‌ای با مشتریان داشته باشند. در ماژورل این ویژگی توجه شما را جلب می‌کند.

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Advantages of Getting an InventHelp Patent Services and the Costs of Getting a Patent

InventHelp: How to Decide if This is the Right Invention Company for Your Product Idea

BECOMING AN INVENTOR IN THE GARDENING INDUSTRY